Tisíce CD s muzikou všeho druhu ke stažení zdarma

14.1.07

Přidávání komentářů

Jak mi sdělila Radka, nebylo pro ní jednoduché přidat komentář k mému spotu zde na novém blogu. Jelikož si vážím svých čtenářů, rozhodl jsem se obratem vytvořit návod jak komentář vložit.

Pod každým článkem je odkaz na vložení komentáře. Pokud na něj kliknete, otevře se stránka kde je možné komentář napsat a odeslat. Ovšem jak je vidět na přiloženém screnshotu, jsou tam k zaškrtnutí nějaké možnosti:
První možnost je pro ty, co mají účet u google (gmail.com). Prostřední, označená červeně je pro ostatní. Poslední (třetí) možnost je pro anonyma, který své jméno prozradit nechce. Pak je možno příspěvěk prohlédnout ("preview") a pokud jsme se svým komentářem spokojeni, odešleme jej na blog ("Publish...")

Krásnou neděli a začátek dalšího týdne všem kdo poletují sítí. Čas neustále ukrajuje z našich dní a nevíme dne či hodiny, kdy naše hra skončí, vychutnejme si proto to právě probíhající dějství, může být poslední...

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Koukám na to, že to je opravdu Mercedes :-)

Anonymní řekl(a)...

ghost - Dobrá dobrá, nebylo to příliš originální srovnání. Je to prostě jen jiná kategorie. Mimochodem, netvrdím že pro každého je mercedes nejlepší volbou. Znám mnoho spokojených uživatelů trabantů či wartburgů, míchajících si doma v sudu technický benzín se speciálem a olejem na jezdící směs :-)

Anonymní řekl(a)...

1x-2x denně se dívám na externí statistiky návštěvnosti svýho blogu. Hlavně odkud se ke mně lidi "proklikají" (kolikrát zajímavý "oslí můstky:-)). a dneska jsem tam narazila na tyhle stránky, dřív jsem si jich nevšimla, tak jsem samozřejmě byla zvědavá a mrkla na odkaz. Jaký bylo moje překvapení, když jsem se tu dokonce našla mezi autorovýma oblíbenýma stránkama... Mno, tka děkuju, musím se sem později vrátit a trochu to tu probádat, at' vím, kdo jsi:-)...

Anonymní řekl(a)...

haasku : ODPOVĚĎ NA AJA A JAJ : Reklamu bohužel nemám na svém blogu, nemám blog, ale na webovkách a tam žádné myšlenky, prožitky, žážitky jemnostříbřité nejsou. Velmi ráda si Vás všechny čtu, ale nejsem pisatel. Děkuji, že jsi chtěl udělat reklamu mému blogu, velice si toho vážím. Přeji mnoho inspirace na Tvém novém Blogu cítím velkou proměnu.

Anonymní řekl(a)...

janycta: Také bych potřeboval zjistit kdo vlastně jsem. Obávám se však, že je to nad moje síly. Jsem rád že jsi se přišla podívat a přeju mnoho krásných fotografií. Je úžasné, když člověk odhalí svůj talent. Třeba se mi také jednou podaří odhalit nějaký "můj" talent :-)

Anonymní řekl(a)...

aja: to mne mrzí. Rád bych občas zašel na návštěvu do tvého virtuálního domova. Určitě by se mi tam líbilo. :-)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji Haasku, budu o tom přemýšlet, prozatím si Tě budu číst a poslouchat v Tvém virtuálním z mého reálného :-

Anonymní řekl(a)...

HAASK.
Mno... Cit pro estetiku bys měl, líbí se mi, jaký rozvržení Tvůj blog má (mimochodem, my, uživatelé Blog.cz, můžeme jen tiše závidět těch několik odkazů na články na Tvých oblíbených stránkách), píšeš taky pěkně, chodí ti sem spousta lidí, takže bych to s talentem zrovna černě neviděla:-). A mimochodem, já v ničem bůhvíjak nevynikám, prostě dělám, co mě baví a jednoho dne mě napadlo fotky zveřejňovat především proto, že mi bylo blbý známým zavalovat e-mailový schránky svýma obrázkama, tak jim ted' posílám jen elegantní odkazy:-)...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Haasku, prekvapilo me ze jsi si me dal do odkazu. Muj blog je jen z nouze cnost. Zalozila jsem si ho ze "zdvorilosti" abych mohla taky neco nabidnout, kdyz uz smejdim kolem mych oblibenych blogu.

Takze zkousim dal zda se dostanu pres prisnou kontrolu google. Naposledy me to nepustilo ze mam v textu nedovolene znaky :o)