Tisíce CD s muzikou všeho druhu ke stažení zdarma

12.1.07

Co bych uvítal na svém pohřbu?

Moje představa je takováto:


Signal to noise

-------------------------------------------
You know the way that things go
when what you fight for starts to fall
and in that fuzzy picture
he writing stands out on the wall
so clearly on the wall
nusrat qwalli section
send out the signals deep and loud
and in this place, can you reassure me
with a touch, a smile - while the cradle?s burning
all the while the world is turning to noise
oh the more that it?s surrounding us
the more that it destroys
turn up the signal
wipe out the noise
nusrat qwalli section
send out the signal deep and loud
man i'm losing sound and sight
of all those who can tell me wrong from right
when all things beautiful and bright
sink in the night
yet there?s still something in my heart
that can find a way
to make a start
to turn up the signal
wipe out the noise
wipe out the noise
wipe out the noise
you know that?s it
you know that?s it
you know that?s it
receive and transmit
receive and transmit
receive and transmit
you know that?s it
you know that?s it
receive and transmit
you know that?s it
you know that?s it
receive and transmit

hudba text P.G.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

P.G. znám, líbí, ale jestli chceš tuhle písničku hrát na pohřbu, počítej s tím, že všichni utečou ještě dřív, než to skončí. To je taková deprese, že... Kam se hrabe pohřeb :-)))

Anonymní řekl(a)...

Deprese? To mě nenapadlo. Já při tom zažívám extázi :-)

Anonymní řekl(a)...

Tvou pohřební i jiné písně či melodie slyším u Tebe poprvé. Necítím deprese, vlastně nevím co cítím je to zvláštní. Jako by ta hudba prostoupila tělem přímo k duši a pak vzůru přímo k nebi, vidím i živé obrazy, jako živý sen.
Fakt to se mi ještě nestalo

Anonymní řekl(a)...

aja - Jsi citlivý a vnímavý člověk. Potřebuješ porozumění a lásku, jako mnoho jiných a hudba ji nezištně zprostředkovává, jako most přes hlubokou propast lidských strachů a tužeb. Je tak těžké uchopit svět. Nikdy se to člověku asi nepodaří, vždy se přiblíží poznání toho svého střípečku, té své části skládanky :-)

Anonymní řekl(a)...

Můj osobní názor je, že až umřu, bude mi všechno putýnka - a pohřeb je především úlitba pozůstalým, tak ať si tam udělají kašpařiny jaké budou chtít.
Ten Gabriel mne vrátil v myšlenkách ke starým Genesis - chytrá hudba stejně jako chytré aranžmá - je v tom znát klasické hudební vzdělání.

Anonymní řekl(a)...

ghost: Ano, dá se to tak nahlížet. Ovšem je to pouze doměnka. To si povíme po smrti. Staré Genesis jsem měl rád, nicméně jejich hudba (na rozdíl od té P.G.) nějak zestárla. Což je jen můj osobní pocit. Jinak není špatné si na svůj pohřeb alespoň našetřit. Stojí to nekřesťanský prachy...

Anonymní řekl(a)...

Taky už mě napadlo, že bych si měla předplatit svůj pohřeb, kdyby náhodou... a už jsem - aniž bych byla v jejich věku - v pozici svých prarodičů, kteří tak učinili a my se se tak trochu usmívali, že jsou ve Spolku přátel žehu a že se tak starají. Později to mí rodiče ocenili.

Co se týče pohřbu, asi bych nejraději, aby nebyl žádný, aby mé tělo někde spálili a ten popel (stejně se to smíchá) aby se vysypal někde v přírodě, kde neuškodí, ideálně někde, kde šumí stromy a zurčí potůček. To by byla "hudba" podle mého gusta. :-) A kdyby se někdo chtěl se mnou ze svého vnitřního důvodu rozloučit, mohl by tam.

Vidíš, haasku, mě nenapadlo, že by někdo mohl u této písně prožívat extázi, na mě je to moc disharmonický či jak to nazvat, pro mě je to hudba na hranici bolesti.

Anonymní řekl(a)...

Ano ano Lenko. Hudba je přepestrá a každý je milovníkem jiných vibrací. Moje maminka když se jí ptám jaká se ji líbí hudba, odpovídá: "No hlavně aby to bylo melodický."
Nejraději má ty německé písně na satelitu. Já když u ní jím a běží ta televize, úplně cítím jak se mi kroutí střeva. Nicméně chápu, že jí to přijde melodické. A možná v tom je krása života. V té mnohoznačnosti všeho a všech.

Anonymní řekl(a)...

Haask: jakákoli varianta toho, co by po smrti mohlo být, pokud by něco bylo, je pro mne mnohem horší, než to, co jsem zažil doposud. A tak doufám, že po smrti bude nekonečné nebytí a nevědomí.
V hudbě se rád vracím ke starým věcem - nejen Albinoni či Pecelius (baroko), ale též Beatles, Genesis či Simon & Garfunkel.

Anonymní řekl(a)...

ghost: Nevím jestli jsem správně porozuměl, ale říkáš: "ať by to bylo jakékoliv, nebylo by to lepší, než je to nyní?" To je myslím poměrně chytrá finta.Chápu její účel. Velmi zajímavé. Lidské životy jsou tak rozmanité...
Beatles a S&G jsem měl také moc rád, hlavně okolo toho patnáctého roku. Genesis až tak okolo jednadvaceti. Potom jsem nadlouho ukotvil ve folku. Ale líbí se mi spojení moderních nástrojů a hudebních postupů a klasických nástrojů. Smyčce a tak. Mnoho krásné hudby je na světě. Problém je jen se k ní dostat. Mě se hudba poměrně rychle oposlouchá a tak pořád hledám nové (to jest mě neznámé) věci. Používám různou hudbu pro různé životní vibrace. Jen ta dechovka a Jaz mne neoslovují. Byť lidi (okolo jazu) obdivuji, pro jejich zaujetí. Viděl jsem nějaký dokument a bylo to velmi zajímavé. Ale poslouchat to nemůžu.

Anonymní řekl(a)...

Ta hudba je krásná.Je vní hodně bolesti,je fakt srdceryvná...až tak, že si nejsem jistá, zda bych ji vůbec ustála při loučení s blízkým člověkem.
Haasku, myslím, že riskuješ tímto přáním, že by někomu,kdo tě měk rád mohlo puknout srdce...
Pohřeb nechci.Nechci, aby např.moje děti trpěly výčitkami,že se zrovna nedostaly na hřbitov dle nějakých zvyklostí...

Anonymní řekl(a)...

haasku: zas poslouchám Tvou pohřební a nic se nezměnilo jen silnější .