Tisíce CD s muzikou všeho druhu ke stažení zdarma

2.5.07

Máj





6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pod tím listnatým stromem, který si roste u prostřed rozkvetlé louky jsem zaslechla podobné tóny. Dnes s Tvými tóny cítím i vůni té rozkvetlé louky tenkrát. Dík

Anonymní řekl(a)...

moc hezké, díky.

Anonymní řekl(a)...

Ale proč ta hudba bolí? To přece není o rozkvetlém máji, objímá mě z toho tíseň.
Děje se něco nepříjemného?
Nebo jsem zase mimo mínění ostatních?

Anonymní řekl(a)...

Dnes již ta louka nevoní jako tenkrát a ty jemné ač smutné tóny tam už také nejsou,
víš Leni ona neni ani ta louka ! Není vlastně již žádná louka mého dětsví, stojí tam krásné domky, paneláky, prodejny aut jedna čerpací stanice, pneuservis, STK a také si tam můžeme výhodně půjčit jeřáb, náklaďák atd.
Doufám, že jsem na nic nezapoměla.

Anonymní řekl(a)...

Hm, Ajo, dík, ale já nemluvita o tvé louce. Všechno, co už není ( a to je jen okamžik po tom, co to bylo), je v nás. Můžeš slyšet cokoli, co je v tobě, co v tobě zůstalo, nezávisle na tom, co je na té louce teď, nesouvisí to.

Já mluvila o hudbě, o tónech, které se mi zdály příliš smutné na to, že byly nazvány Máj.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Leni, slyšela jsem Tě i ty smutné téměř pohřební tóny. Slyšela jsem také nějaké ptáky a ty mi ve svém smutku připoměli tu louku.
Já jen vysvětlila proč vidím louku a máj v tak smutném, víš papa :-)