Tisíce CD s muzikou všeho druhu ke stažení zdarma

9.7.07

Smuteční obřad

Ve skutečnosti se nejednalo ani tak o smuteční obřad, jako o více než plodnou spolupráci otce a syna.






Řekni mi tatínku 15.3.2002 - Kocbeře


Řekni mi tatínku prosím tě řekni

Proč lidé stojí tu a jsou tak smutní

Proč bolest v duši jim v horečce blouzní

A proč smích ve tvářích krutě si vězní

*

Loučí se s tím kdo dnes už se postí

Ubrusy vzpomínek dobroty hostí

Kosti už obrané pod stolem leží

Smuteční klování zobáky střeží

*

Řekni mi tatínku co tu dělám

Znal jsem ho a nebo někoho čekám

Proč tu je maminka s očima v tůni

Proč tolik kytek co všude tu voní

*

Oni nás ztratili loučí se pláčí

Nežijí s láskou jenom s ní válčí

Mi spolu kuličky hliněné našli

Do chrámu na nebi dneska jsme vešli

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Líbí se mi jak jsi oddělil otázky a odpovědi.
Z mého pohledu to zní smutně asi bych vzala hliněné kuličky a šla je do chrámu obejmout.
Přeji všem jen šťastné a klidné dny i cesty.

Anonymní řekl(a)...

Smrt připadá tolika lidem jako cosi smutného. Ale život nemůže být bez smrti. Štěstí nemůže být bez neštěstí a kličkování mezi kapkami deště je velmi namahavé.
V každém případě bych se přikláněl k tomu, abychom odchod spíše oslavovali než oplakávali. Koneckonců každý podle svých sil. Hezký den Ajo :-)

Anonymní řekl(a)...

Hasku cítím, že ano! Víš, ale slova z úst dítěte působí silnějí než pocit či vědění.
Děkuji také Ti přeji hezký a hlavně klidný den